krokfoss -
Hjem Add meg Om meg Kontakt

Snen daler lett og fint (not)

• 30.03.2012kl.17:52
  • 1

Her daler snen IKKE lett og hvit! Her blser det ned. Det er jo s vit jeg ser skogen p venstre side jo:-0 Like ved meg er det hye fjell men jeg kan jo s klart ikke se dem D-: Men n skal vi snart stoppe p det siste stoppet fr vi er framme! Gleder meg.

-blogges<3

Sol til sn

• 30.03.2012kl.14:28
  • 0

Hei hei;-D vi er fortsatt p vei til Sjholt:-) men n gr det fra sol til sn:/ heldig vis er det bare sn i lufta, enn... Mamma har snakker med mormor og hun sa at plenen dems var helt hvit:-( men man kan jo hpe at sola smelter snen til vi skal p hytta da;-) skal oppdatere under veis av turen.

- blogges<3

Ut p tur

• 30.03.2012kl.11:27
  • 1

Hei hei da er vi p vei til Sjholt p pske tur. Gleder meg til og komme fram, men vi har minimum 8 timer forand oss:-S hper det ikke er k s vi kommer fort fram. Hvor skal du i pskeferien?

-blogges <3

Ungdomsbirken 2012

• 17.03.2012kl.14:00
  • 2

Heeei alle sammen!<3sist helgvar jeg gikk (sto p ski) Ungdomsbirken. Den er p 1,5 mil! Eller s kan du si det p denne mten; den er p 15 km;-) Den startet p Sjusjn og varte helt til Lillehammer. Ikke rart jeg var sliten nr jeg kom i ml eller? Vi dro p fredag opp til Sjusjen. Jeg dro sammen med Selma til hytta hennes. (vi er gode venner) Nr vi kom opp startet vi med og g nesten hele lypa. Nr vi kom inn i gjenn spise pizza<3. Vi s p The Voise Norges beste stemme. Nr det var den lange pausen gikk Selma, Theodor og jeg (og faren til selma Ketil) ut for se etter nordlys. Vi s ikke noe, men vi s masse fine stjerner, en super fin mne og planetene Venus og Jupitter.

Neste dag hadde vi slappe av dag. Deilig! Jeg og Selma hadde snballkrig, mens Theodor og Ketil sto p snowboard.Jeg vet ikke hvem av meg og Selma som vant da, men hper det var meg;-) Etter en lang dag med snballkasting dro vi bort for og hente gutta. Vi tok med langrennski, s vi ogs kansje kunne hoppe litt - og det fikk vi:-D Ut p kvelden gikk vi ut i gjen. Mnen var helt borte, men det var NORDLYS!!! JegogSelma s ogs stjerneskudd. Jeg nsket meg at det skulle g bra p Birken dagen etter.

S var den store dagen kommet.Vi kjrte bort til start og der, der hvar det mangemennesker der! Nr det endelig var vr tur til starte, fikk vi plass bakest i sporet :-(Frst var detbare opp ned,oppned osv. men etter en stund var det nedover.Bra! Nr jeg kjrtened en veldig bratt bakke og hadde kjempe stor fart, bytteten spor, s jeg mtte bytte jeg ogs, men da fallt jeg med hodet frsti lssnen :-\S nr jeg kom til det flate partiet, staket jeg s mye jeg orket, men jeg hadde mistet mye klister... Endeligfikk jeg at det bare var 2 km igjenn! Men selv om det skulle g s lett, fltes det ut som det aldri tok slutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men det gjore det. Da jeg kom opp p en haug og fikk se ml, ga jeg alt jeg hadde igjenn av krefter. Jeg klarte 1,5 mil p 1 time og4 min! :-0 jeg har ftt diplom og medalje<3

her er noen bilder fra undoms birken:-)

masse folk ved start eller?

jeg er litt bak, men den grnne sekken;-)

her ser dere meg i midten, og jeg holder p ta igjen hun forran<3

snart *pes* i *pes* ml!! "stnn"

meg selma med Ungdomsbirken medaljen min<3

Theodor, Selma og meg:P tulle-bilde

vel, det var allt for denne gang. N har Luna kommet og jeg ser litt p Birken (for voksene) p

tv

Den siste tiden

• 03.03.2012kl.13:33
  • 3

Hei hei. Jeg har ikke hatt tid til blogge den siste tiden:-( Men n legger jeg ut noen bilder, s du kan se litt av det jeg har gjort i det siste :-D KOS DEG

Vi har vrt p Sjholt, der er det fin utsikt:-D

Vi var heldig med vret ogs;-D

Vi reiste med fly fra Gardermoen til Vigra. Dette er p vei hjem. Se s fine skyene ser ut:-D

Jenter p tur. minst, mellomst og strst:-P

Meg med krlla hr p flyet (hadde krlla hret dagen fr:-P)

Det ble etterhvert silke-myke skyer se ogs<3<3

s begynte vi og lande...

Det har vrt valentin ogs<3 Happy valentine

Jeg har vrt p hytte tur med Maria (maria321.blogg.no) ogs. Der fant vi en hund uten eier eller halsbnd. Men vi fant eieren til slutt<3

Vi skulle levere en venn av Aurora (lillessterern til Maria), p flyplassen, her er flyet fra siden...

og forfra<3

Jeg og Henriette har ft mange skipremier<3

Da har du ftt et lite innblikk i hva jeg har gjort den siste tiden... mneden.... ja vi sier det.